L’escriptor santcugatenc Dionisio Giménez ha presentat el seu darrer llibre “Gaza. El crimen”. Es tracta d’un conjunt de relats que fan reflexionar sobre aquest conflicte i amb el que l’autor vol donar el seu suport a la causa palestina.
Segons es destaca a la seva sinopsi, aquest llibre “constitueix la modesta contribució de l’autor en la seva obstinació de donar suport a la lluita de Palestina”. I afegeix: “Hi ha qui ho fa amb les pedres contra els tancs, uns altres amb l’art, amb cançons, sumant-se a les protestes, exigint als seus governs el coratge de dir genocidi i no conflicte al crim de Gaza. Les paraules no poden detenir les bombes, ja ho sabem, però sí la retòrica dels qui les justifiquen, i aquesta és una altra forma de lluita, la gota d’aigua que acaba perforant l’acer.”
El llibre està il·lustrat amb obres de l’artista Meggi Pujols que també es van exposar a la seu de l’Associació de Propietaris i Veïns de Valldoreix durant la presentació de la publicació. “Gaza. El crimen”, ja es pot trobar a les llibreries de la ciutat.