TV SANT CUGAT

La Comissió de Festes de Sant Antoni Abat rep la Medalla d’Honor

L’Ajuntament ha lliurat la medalla d’Honor de Sant Cugat a la Comissió de Festes de Sant Antoni Abat. El ple ja va a provar fa unes setmanes aquest reconeixement amb el vot a favor de tots els grups municipals, però el lliurament s’ha volgut escenificar amb un gran acte que ha omplert la Sala Clavé de La Unió.

El ple municipal va anunciar fa uns dies que concediria la medalla d’Honor de Sant Cugat a la Comissió de Festes de Sant Antoni Abat amb el vot favorable de tots els grups municipals. Un lliurament que s’ha volgut escenificar en un gran acte a La Unió on s’ha fet entrega de la medalla a la comissió local que organitza aquesta festivitat a Sant Cugat.

L’acte va començar amb una taula rodona a càrrec de membres de l’entitat, historiador Joan Troyano i la regidora de cultura on es va posar en valor el segle i mig d’història d’aquesta entitat i el seu treball per fer arribar als nostres dies una festa documentada des del 1861.

Volen un nou museu
Joan Torner, l’únic carreter santcugatenc que participa en la festa, va aprofitar la seva intervenció per demanar a l’Ajuntament la creació d’un nou museu dedicat al passat agrícola de Sant Cugat, una petició que ha secundat Jordi Bell, president de la Comissió de Sant Antoni Abat a la ciutat.

Comparteix

Sant Cugat Magazine #108

Directe TV

Enquesta

Quants anys d’empadronament a Sant Cugat s’haurien de demanar per optar a habitatge públic?

Subscripció a la revista online

Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.

També et pot interessar

Abrir chat
Scan the code
Hola 👋
¿En qué podemos ayudarte?