TV SANT CUGAT

Sant Cugat segueix en fase d’Alerta del Pla de Protecció Civil i reforça els serveis municipals

En aquests moments, a Sant Cugat s’està restablint parcialment el servei elèctric en algunes zones.

El Centre de Coordinació Municipal (CECOPAL) s’ha reunit de nou aquest vespre per seguir avaluant les incidències provocades a la ciutat per l’apagada elèctrica que afecta tot l’estat espanyol. En el cas de Sant Cugat, en aquests moments s’està restablint parcialment el servei elèctric en algunes zones.


Entre d’altres mesures, el CECOPAL ha anunciat que el servei d’escoles bressol municipals no es podrà oferir en cas que demà al matí no s’hagi reestablert el subministrament elèctric a aquests centres.

Així mateix, l’Ajuntament segueix en fase d’Alerta del Pla de Protecció Civil i ha posat en marxa tots els mitjans humans i materials disponibles. En aquest sentit, s’ha reforçat el torn de nit de la Policia Local i també es compta amb la col·laboració dels voluntaris de Protecció Civil i GIE-ADF, a més de tot el personal municipal disponible.

D’altra banda es demana que si alguna persona de fora del municipi s’ha quedat atrapada a Sant Cugat sense possibilitat de desplaçar-se, es posi en contacte amb la Policia Local.

El Centre de Coordinació Municipal (CECOPAL) es reunirà novament a mitjanit i a les 6:45 hores de la matinada per seguir avaluant la situació.

Comparteix

Sant Cugat Magazine #110

Directe TV

Enquesta

En quin règim d’habitatge viu a Sant Cugat?

Subscripció a la revista online

Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.

També et pot interessar

Abrir chat
Scan the code
Hola 👋
¿En qué podemos ayudarte?